Perso...

Madrid, Spain
Moi 26 ans, half french & half-spanish

Friday, December 14, 2007

------ Can't say nothing, I'm too sad-----

Well, yesterday was a sad sad day. First I did my last sauna with Sylvia and Nancy. I have the photos, but don't worry girls, I will never show the photos!

So, for this last post from Jyvaskyla, I want to say one sentence, or something short to all my special friends here, who supported me, and loved me ( or I think so...lol):

- Angela and E.J: I don't say nothing yet, because you go with me in this next trip.So you have to wait....

- Sammy: que te den!...I'm joking...I really enjoyed to laugh with you. You're too sweet. Don't change!

- Virkko: Give me news please! Never forget ths mix you made in my drink! If one day you drink one glasse like that, remember me!lol

- Jenny: With who I will smoke my cigarette now?? No, really, I really wanted to cry when I said you good bye ( And I think that you also) because for me, you are my favourite german girl!

- Mi Lau: Bueno tía que me he partido el culo contigo. No te preocupes que a partir de ahora voy a decir "gua-gua", jeje.
Sinceramente gracias por todo: tus risas en clase de Inglés, nuestra fiesta africana, y muxo más que aquí ocuparía demasiado sitio....Te quiero mi canararia!! jeje

- Elodie: une petite pensée pour Elodie qui est chez elle en France. Même si tu n'es plus là, j'ai souvent pensé à toi. Et j'espère que tu ne m'as pas déjà oublié!Bisous ma belle!

- Stephania: "Come esteí?? Bene, bene...." Never forget how you danced, you moved your happy. Stay like that, with always this italian smile. You're the best! See you in Madrid this summer!

- Nami: thanks for your gifts. And don't cry more! Don't worry, we will see you in Paris. Never forget me Nami!

- Kirsty and Shannon: My south african girls....oufff girls you're too sweet, really. You are always happy, you really enjoy the life I think...Don't change ok?

- Damien: Merci pour ton message hier. Tu es trop sweet. J'espère que tu vas pas m'oublier, car pour moi, tu fais parti de cette belle expérience Erasmus qui sera toujours dans ma tête. Passe me voir à Madrid, ça me fera plaisir!

- Mi pequeña Su: que decir de tí guapissima? Que perdona por tdo lo dicho y que sepas que esos 4 meses contigo han sido un placer. Nos vemos en Madrid, x esta facu de mierda....

- La tropa de españoles: Aurora, Mery, Carla, Carmen, Idoia, Emma, Joe, Rubi, Javi,......Bueno bueno, que no cambieís, me lo he pasado genial, muxas (demasiados?) risas con vosotros. Tengo muchas ganas de veros e irnos de marcha pa nuestro país!
Aurora, no cambies por favor. Eres una amiga "especial", no te olvidaré.

- Adam: You kissed very well, lololol. You're so nice, you're the best, you're perfect! Never forget all this parties together. And I will never forget the first time when I knew you, it was very funny this day!

- Sylvia: My darling....you kissed so goooooooooooooddddddd. I didn't know that I will find in Jyvaskyla a girl like me. Don't change please, you're so pretty and amusing. It was a pleasure to go to party with you. See you soon!

- Nancy: le meilleur pour la fin ma belle. T'as cru que j'allais t'oublier ou quoi?Franchement, j'ai passé ces 2 derniers mois avec toi inoubiables. Tu as fait tout pour que ces derniers jours avec toi soient les meilleurs souvenirs de ma vie, ma puce. Je t'oublierais jamais, et sache que tu as une amie qui t'attend à MADRID, pour beaucoup, beaucoup, beaucoup de Fiesta!!!

Well, I'm just seeing the photos, and I begin to cry.....nooooo, I won't cry because I know that I will see you soon!

I only want to say once again: DON'T FORGET ME!!

4 comments:

Sammy said...

I will miss you.............

Anonymous said...

Ma pt'ite aure, tinkiet on te recupere a Paris pour te consoler.......
Gros bisous et à bientôt!!!!!!
P.S: On t'as pas oublié et on a envie de te voir grave, tu nous manques....

Anonymous said...

J'ai enore quelque chose à aujouter, ce blog est vraiment mortel, on a l'impression d'avoir été avec toi là bas, enfin j'ai la chance d'avoir eu des anecdotes supplémentaires, merci aure, d'ailleurs je t'attend de pied ferme pour voir toutes les photos et entendre tous les détails, de tes aventures dans le froid nordique.
En tout cas trop envie de te voir.
A très bientôt.......

Anonymous said...

Mon clavier déconne, j'ai fait tomber un JB Coca y'a quelques jours dessus, ce qui explique les fautes d'orthographe.......Pardon.....